میز کار رزمنده سایبری ...

عکس/ میز کار رزمنده سایبری

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:رزمنده + سایبر + کاوشگر روز, ] [ 12:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بصیرت ...

افسران - بصیرت افزا

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:اختلاف + شیعه + سنی + کاوشگر روز, ] [ 9:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اهمیت فضای مجازی

افسران - فضــای مجازی

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:فضای مجازی + سایبر + کاوشگر روز, ] [ 9:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

لامپ های جاسوس


 

به نقل از  ایسنا، لامپ جاسوس Conversnitch با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار شامل رایانه‌ Raspberry Pi در ابعاد کارت اعتباری، میکروفن، یک محفظه گلدان شکل پلاستیکی با لامپ ال‌ای‌دی است.

 بوسیله میکروفن داخلی لامپ جاسوس، تمامی مکالمات ضبط شده و از طریق سرویس ترک مکانیکی آمازون (Amazon Mechanical Turk)، فایل‌های صوتی به متن تبدیل می‌شوند؛ سپس متن‌های آماده شده از طریق نزدیک‌ترین شبکه وای‌فای به حساب کاربری مخصوص ارسال می‌شوند.

 محققان هدف از طراحی این لامپ جاسوس را جلب توجه عموم مردم به مسائل مربوط به حریم خصوصی در جامعه پس از فاش شدن برنامه نظارتی آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)‌ عنوان کرده‌اند.

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:لامپ جاسوس + جاسوسی + کاوشگر روز, ] [ 9:37 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پاک پاک...

 
سلام ، قابل توجه دختر خانوما ....
این رفیق ما
نه فیسبوک داره ؟!!
نه وبلاگ داره ؟!!
نه وایبر ، نه واتساپ ، نه وی چت و ....
یه گوشی نوکیا 1100 داره...
پاک پاک...
پسند کردید ، خبرم کنید...
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:پاک + کاوشگر روز, ] [ 9:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حجاب عاشقی...

13900724185551_PhotoL.jpg
چـادرِ مـن

نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است …

نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا …

چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است …

سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!

طعنـه هـا دلسردت نکنـد بـانــو …

بـا افتخـار در کوچـه هـای شهـر قـدم بـزن …!
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:حجاب + رهبر + کاوشگر روز, ] [ 9:34 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

توصیه های دولتی ؟!!

دولت گفته یکی از شرایط جدید یارانه ، انجام حرکات ساده نمایشیه ، مثل پایین ؟!!

الان برخی کارهای دولت اینجوریه ؟!! پشت صحنه اش یه چیزیه ، تو واقعیت کلی تغییر می کنه ؟!!


 
ما از دولت خواهشمندیم که دفعه بعد از این سبد کالاها بهمون بدند ؟!!

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:توصیه دولت + یارانه + کاوشگر روز, ] [ 9:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مقایسه سامانه های موشکی اس400 و پاترویت

روزنامه روسیاسکایا گازتا در مقاله‌ای به مقایسه سامانه دفاعی اس 400 روسیه با موشک‌های پاترویت آمریکا پرداخت و نوشت:  دفاع ضد هوایی تاکتیکی ارتش آمریکا و متحدانش بر سامانه زمین به هوای پاتریوت مبتنی است اما در مورد روسیه، این موشک‌های اس400 هستند که از آسمان منطقه مسکو، شرق دور، منطقه بالتیک و جنوب روسیه حفاظت می کنند.

این روزنامه مقایسه این دو سامانه به سود آمریکا نمیداند.

سامانه دفاع هوایی اس 400 روسیه

سامانه دفاع هوایی پاتریوت

به گزارش روسیاسکایا گازتا این سامانه‌ها دو مأموریت مشابه دارند: نخست حفاظت از تأسیسات راهبردی نظیر رادارهای دفاعی ضد هوایی، پایگاه‌های موشکی، ستادهای مشترک و مناطق صنعتی در برابر حملات هوایی و دوم رهیگیری و انهدام کلاهک‌‌های موشکی.

هر دو این سامانه‌ها به یک رادار مجهز هستند که به آنتن ساکن آنها امکان می دهد تعداد لازم امواج رادیویی متحرک را تولید کند. به علاوه، این مجموعه شامل یک ایستگاه کنترل و قابلیت‌های پرتاب موشک‌های زمین به هواست از سوی دیگر این سامانه‌ها متحرک هستند و می توانند به صورت مستقل یا با دریافت اطلاعات خارجی از مراکز کنترل دفاع ضد هوایی و ضد موشکی، ماهواره‌ها و هواپیماهای نظارتی عمل کنند.

هر مجموعه اس400 می تواند طبق دستور شلیک کند یا خود یک شبکه دفاعی زمین به هوا از انواع مختلف اس400، اس300، پانتسیر-S1، تورM1 را کنترل کند یا کنترل دهها سامانه پرتاب را که شامل صدها موشک هستند در اختیار بگیرد.

سامانه دفاع هوایی اس 400

روسیاسکایا گازتا در مورد نقایص سامانه دفاع هوایی آمریکایی پاتریوت مینویسد: روی پاتریوت یک رادار شناسایی با زاویه اسکن 90 درجه در جهت یک حمله بالیستیکی احتمالی نصب می شود، این رادار چند منظوره اهداف را شناسایی می کند و تشخیص می دهد همچنین مختصات آنها را محاسبه می کند.به تدریج که اهداف خطرناک به خط رهگیری نزدیک می شوند، این سامانه به طرف هدف می چرخد و موشک شلیک می کند.

سامانه دفاع هوایی پاتریوت

موشک MAM104  که 90 کیلوگرم وزن دارد، پس از پرتاب توسط رادار هدایت می شود. بنا بر ویژگی‌های فنی رسمی، پاتریوت قادر است اهداف را که تا 2500 کیلومتر بر ساعت در فاصله 100 کیلومتری (25 کیلومتر برای اهداف بالیستیک) و تا 25 کیلومتر ارتفاع (11 کیلومتر برای اهداف بالیستیک) پرواز می کنند رهگیری کند. مدت زمان واکنش این سامانه 15 ثانیه است. پاتریوت می تواند همزمان هشت هدف را نشانه بگیرد و به فاصله سه ثانیه از هم موشک پرتاب کند. به رغم این ویژگی‌های عالی رهگیری، پاتریوت کارایی چندانی ندارد: در عراق، از 91 موشکی عراقی که شلیک شدند، 45 موشک توسط 158 موشک زمین به هوای آمریکایی نابود شدند  و در بیشتر موارد، بدنه موشک عراقی مورد اصابت قرار گرفت تا کلاهک آن. در نهایت، 28 سرباز در پایگاه آمریکایی ظهران (عربستان) کشته شدند.

سامانه دفاع هوایی پاتریوت

استفاده در شرایط واقعی همچنین دیگر نواقص این سامانه آمریکایی را آشکار کرد به ویژه حساسیت موتورهای مبدل آن به شن گرفتگی و حساس بودن رادارهایش در برابر اختلالات الکتریکی. همچنین اتفاق افتاده است که این موشک‌ها بدون مجوز پرتاب شدند.در نهایت، نقص اصلی پاتریوت برد و ارتفاع پایین رهگیری هدف است.

روزنامه روسیاسکایا گازتا برتری سامانه S400 را «چتر» حفاظتی آن بر فراز منطقه تحت حمایتش میداند که با  400 کیلومتر شعاع و ارتفاع میتواند از انواع تهاجمات دفاع کند.

 این روزنامه روسی با اشاره به تمرین نظامی در کاپوستین یار، سرعت هدف مورد اصابت سامانه S400 را 2800 متر بر ثانیه اعلام کرد.

 
سامانه دفاع هوایی اس 400
سامانه دفاع هوایی پاتریوت
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:موشک پاتریوت + کاوشگر روز, ] [ 9:31 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

گذر تاثیرات مثبت

«الدَّالُّ عَلَى الْخَیْرِ کَفَاعِلِه»

معلمی که فرزندی را به کاری راهنمایی می‌کند، تا آخر عمر او آن کار را که انجام می‌دهد، ثوابش برای معلم هم هست. معلم کار خیر کلیدی می‌کند. (پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ؛ کافى، ج‏4، ص‏27)

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:حجاب + تأثیر مثبت + کاوشگر روز, ] [ 9:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یادکردی از دومین فرمانده شهید ستاد ارتش

«با اراده ملت و رهبر انقلاب خدمت را پذیرفته‌ام و در این راه نه از مرگ هراسی دارم و نه از سرزنش‌های اهل زمان.»

             خبرگزاری فارس: نه از مرگ می‌ترسم نه از سرزنش‌های اهل زمان

شهید فلاحی در مهرماه سال 1330 به دانشکده افسری رفت. دوره کارشناسی علوم و فنون نظامی را سه ساله تمام کرد و با درجه ستوان دومی، خدمت خود را در نیروی زمین ارتش- در لشکر 92 زرهی اهواز- شروع کرد.

وی به سال 1337 به تهران بازگشت و در سمت فرماندهی گروهان دانشجویان و بعدتر، فرماندهی گردان دانشجویان دانشگاه نظام وقت، انجام وظیفه کرد. سالهای 39 تا 43 را در آمریکا، با طی دوره پرسنل نظامی و دوره عالی آجودانی گذراند. تجربیات او در آمریکا باعث شد که دوره مقدماتی آجودانی را به سال 1341 و دوره عالی را به سال 1343- در دانشگاه نظام وقت- تاسیس کند.

به سال 1348 افسر عملیات منظم دایره عملیات ستاد نیروی زمینی بود که به او ابلاغ می شود دوره فرماندهی و ستاد (دافوس) را بگذراند. پس از اتمام دوره دافوس، مدیریت دانشکده و فرماندهی و ستاد به وی واگذار شد و هشت سال در این مقام ماند. به سال 1351 به عنوان افسر ایرانی ناظر صلح سازمان ملل در آتش بس ویتنام، با درجه سرهنگ دومی- به همراه گروه دیگری از افسران ایرانی- به آن کشور رفت و تا اواسط سال 1353 در آنجا ماند.

پس از بازگشت از ویتنام، دو مرتبه در دانشکده فرماندهی و ستاد به تدریس ادامه داد تا آنکه به تاریخ 12 مهر 1357، به درجه سرتیپی ارتقا پیدا کرد و در سمت معاونت فرماندهی مرکز پیاده شیراز مشغول کار شد.

با پیروزی انقلاب اسلامی، حکم بازنشستگی سرتیپ فلاحی صادر می شود ولی با اصرار و حکم سپهبد شهید قرنی- اولین رئیس ستاد مشترک- و موافقت های شورای عالی انقلاب اسلامی، به خدمت اعاده و با عنوان فرمانده نیروی زمینی به خدمت خود در ارتش ادامه می دهد.

در اواخر سال 1357، چند روز پس از انتصاب تیمسار فلاحی به فرماندهی نیروی زمینی، گروهک های تجزیه طلب، پادگان سنندج را محاصره می کنند. افسر نگهبان بلافاصله با کمیته انقلاب تماس می گیرد و دستور می گیرد که با همان دو گروهان مستقر در پادگان مقاومت کند.

صبح روز 25 اسفند 1357، تیمسار فلاحی از حمله به پادگان سنندج باخبر می شود و با مراجعه به لشکر یکم گارد سابق مستقر در لویزان درصدد جمع آوری نیرو قرار می گیرد و در عرض یک روز سه گردان سازماندهی می کند و آنها را به کرمانشاه و بعد سنندج می فرستد.

شش ماه بعد، در سحرگاه 24 مرداد 1358 شهر پاوه به محاصره گروهی از چریک های ضد انقلاب در می آید. تیمسار فلاحی به همراه شهید دکتر مصطفی چمران و فرمانده سپاه پاسداران، با هلی کوپتر خود را به پاوه می رسانند. دامنه تهاجم تا به سنندج کشیده شده است.

امام (ره) در 28 مرداد 1358 ابلاغ می کنند که اشرار سریعا و با تمام قوا سرکوب شوند. سرانجام به ساعت 6 بامداد روز 28 مرداد 1358 شهر پاوه دوباره به دست نیروهای ارتشی و بسیجی آزاد می شود و عناصر ضدانقلاب متواری می گردند.

فلاحی در نامه هایش سختی اوضاع در غائله کردستان و منطقه پاوه را چنین توصیف می کند: «مهاجمان وارد بخشی از شهر پاوه شده بودند. [آنها] پزشکان و حتی بیماران را سر بریده بودند.

سر یک پاسدار را با موزاییک از گردنش جدا کرده بودند. شهر در آستانه سقوط بود.

... نیمه های شب آخرین پیام شهید چمران را دریافت کردم. هنوز هم آن را با خود دارم. فقط نوشته بود: “تیمسار فلاحی! خداحافظ، خداحافظ، خداحافظ”.»   

وی در بخشی دیگر از دست‌نوشته هایش می نویسد: «من و چمران روزه بودیم. از افطار که خبری نبود، سحر هم که چیزی نخوردیم. سحر قدری آب خوردم تا بتوانم روز بعد را روزه بگیرم. این اوضاع شهر بود...»

تیمسار فلاحی در کشاکش درگیری با گروهک های مسلح نیز از هجمه انقلابی نماها مصون نماند. این اتهامات هنگامی به او نسبت داده شد که مشغول سازماندهی نیروی زمینی، برای مقابله با نیروهای مسلح کردستان بود. فلاحی در قسمتی از نامه اش به هادوی- دادستان وقت انقلاب- در پاسخ به اتهامات چنین نوشت: «تاریخ انقلاب ایران و ملت حق شناس و کبیر ایران، درباره سرتیپ ولی فلاحی بعد از او قضاوت خواهد کرد و سرانجام قضاوت نهایی در رستاخیز الهی و با رای خدا اعلام خواهد شد...»

این هجمه علیه فلاحی با نسبت دادن اتهاماتی چون ضدانقلابی، برانداز و... و بیان جملاتی چون «کارنامه سیاه و مشکوک تیمسار فلاحی» ادامه پیدا کرد تا اینکه او قاطعانه در اردیبهشت 1359 پاسخی به مطبوعات ارسال کرد و با صلابت و پرشکوه نوشت: «با اراده ملت و رهبر انقلاب خدمت را پذیرفته ام و در این راه نه از مرگ هراسی دارم و نه از سرزنش های اهل زمان.»

سال 1359 فرا می رسد. سپهبد قرنی در این سال ترور می شود و به تاریخ 29 خرداد 1359 حکم جانشینی ریاست ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرلشکر فلاحی ابلاغ می شود. ابوالحسن بنی صدر- اولین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران- از مقام فرماندهی کل قوا عزل می شود و اختیارت او طی نامه ای از حضرت امام(ره)، به تاریخ 21/3/1360 به تیمسار فلاحی تفویض می شود. 

31 شهریور 1359، نیروی زمینی عراق وارد خاک ایران می شود. با دستور سرلشکر فلاحی، لشکر 16 زرهی قزوین تجهیزات خود را سریعا به منطقه می فرستد. فلاحی در این زمان مرتبا از جبهه های شمال غرب تا جنوب غرب بازدید می کند.

او در کنار بازدیدهای مکرر از مناطق عملیاتی، به طور مستقیم در نبرد سوسنگرد، عملیات تپه چشمه، عملیات نصر، الله اکبر، عملیات طراح در اهواز، عملیات تصرف نوسود و آزادسازی بستان و... شرکت می کند.

به تاریخ یکم مهر 1360، با حضور لشکر 77 خراسان و تیپ 37 زرهی شیراز و گردان های تانک لشکرهای 16 زرهی قزوین و 92 زرهی اهواز، عملیات ثامن الائمه با نظارت مستقیم تیمسار فلاحی آغاز می شود.

عملیات به ساعت یک دقیقه بامداد روز پنجم مهرماه 1360 آغاز می شود و به ساعت 20:6 بامداد روز ششم مهرماه، با پیام فرمانده تیپ دوم، جزیره آبادان پس از یک سال محاصره، آزاد می شود.

چند ساعت پس از آزادسازی جزیره آبادان، فلاحی با فرماندهان تیپ های یک و 2 و 3 لشکر 77 خراسان، فرمانده توپخانه لشکری، فرماندهان پشتیبانی خدمات رزمی، روسای ارکان ستاد لشکر 77، فرمانده تیپ 37 زرهی شیراز، فرماندهان گردان های تانک لشکرهای 16 و 92 و فرمانده لشکر 77، جلسه ای تشکیل می دهد و اقدامات بعدی را به آنها توصیه می کند.

بعد از جلسه، به درخواست سرهنگ کهتری، از مناطق آزاد شده بازدید می کند. می گویند فلاحی از جاده ای به سمت آبادان می رفت که همیشه آرزو می کرد روزی از وجود عراقی ها پاکش کند.

صبح روز بعد، یعنی 7 مهرماه 1360، در قرارگاه عملیاتی لشکر 77 در ماهشهر، رژه اسرای عراقی را سان می بیند و همانجا لشکر 77 خراسان را به نام امام هشتم، لشکر 77 پیروز ثامن الائمه می خواند.

بعد از مراسم رژه، فلاحی به همراه سرهنگ نامجو (وزیر دفاع وقت)، سرهنگ فکوری و تیمسار ظهیرنژاد به قرارگاه لشکر 92 مستقر در اهواز می روند. نهار می خورند و آماده می شوند برای رفتن به فرودگاه و از آنجا، عزیمت به تهران. تیمسار ظهیرنژاد از مسافرت با هواپیما امتناع می کند و بقیه- یعنی نامجو، فلاحی، فکوری و کلاهدوز- به فرودگاه می روند. شهید جهان آرا را در فرودگاه می بینند. هواپیمای اختصاصی آنها آمادگی پرواز ندارد. خلبان هواپیما می گوید: «نشان دهنده هواپیما از کار افتاده.» سرهنگ خلبان شهید فکوری نیز گفته خلبان را تایید می کند. خلبان به فلاحی پیشنهاد می دهد که صبح زود حرکت کنند تا اول وقت در تهران باشند.

از هواپیما که خارج می شوند، روی پلکان، فلاحی چشمش به یک فروند هواپیمای130 -c می افتد. هواپیمای مذکور برای انتقال پیکر شهدا و مجروحین به تهران در نظر گرفته شده. تیمسار پیشنهاد پرواز با آن هواپیما را می دهد. می گوید: همین خوب است. شهدا را هم مشایعت می کنیم.

هواپیما با نیم ساعت تاخیر حرکت خواهد کرد. فلاحی به همراهش ستوانیار هوشنگ بابایی می گوید: برو آن ماشین بلیزر را از آن سرباز بگیر و شخصا ببر به مقر فرماندهی و تحویل بده. هنوز نیم ساعت وقت هست. برو و برگرد.

حاجی بابایی به دستور فرمانده، خارج می شود. به در خروجی فرودگاه که می رسد زنی و پیرمردی را می بیند که مجروحی بر دست دارند و التماس به مامورین فرودگاه می کنند که اجازه بدهند با هواپیما بروند تهران، ولی مامورین مانع شده اند. حاجی بابایی بر می گردد پیش فلاحی و ماجرا را برای او تعریف می کند. فلاحی دستور می دهد آنها را به داخل راه بدهند. حاجی بابایی دستور را ابلاغ می کند و ماشین را می راند به سمت مقر فرماندهی.

میانه های راه چرخ ماشین پنچر می شود و حاجی بابایی که معطل گرفتن پنچری چرخ شده، با تاخیر به فرودگاه بر می گردد. وقتی می رسد، هواپیما را می بیند که در غروب ساعت هفت عصر، در آسمان اهواز اوج گرفته و چون قطره جیوه ای در سرخی آسمان حل می شود.

هواپیما تا 80 مایلی تهران به آسودگی پرواز می کند. خلبان با برج مهرآباد تماس می گیرد و اجازه کم کردن ارتفاع پرواز را می خواهد. موافقت می شود. 15 مایلی تهران. خلبان دوباره می خواهد ارتفاع را کمتر کند. باز موافقت می شود. ارتفاع تا 8500 پایی زمین پایین می آید. به محض کم شدن ارتفاع هر چهار موتور هواپیما از کار می افتد و ولی الله فلاحی با همراهانش به شهادت می‌رسد.

*نامه شهید سرلشگر فلاحی به فرزندش

«... فرزندم، مکرم‌ ترین شما، پاک‌ترین شماست. خواجه کائنات محمد امین می‌فرماید: « عزیزترین شما نزد خدا، سودمندترین شما هستند.» و من می‌گویم بر اساس اصول موصوف چنان زندگی کن که هرگز از گذشته پشیمان نباشی. همه موجودات آفریده پروردگارند، مبادا آنها را پست بدانی.

فرزندم! دین یک ضرورت اجتماعی است و من پس از 9 سال کاووش در ادیان، اسلام را برگزیدم. مردم را به زبان و کردارت میازار. اعضای مادی انسان فقط خلق شده‌اند تا اندیشه انسانی متجلی گردد و کالبد انسان جلوه‌گاه اندیشه انسان است. می‌خواهم جز به پیشگاه خداوند در برابر کسی سر تعظیم فرود نیاوری و هرگز کاری را نیمه رها مکنی و کاری را که قادر به انجامش نیستی در موردش صحبت نکن. سرانجام چنان زندگی کن که در مرحله ارتحال قهرمانانه و مشتاقانه به آفریدگار کائنات ملحق گردی.»

*بخشی از وصیت نامه شهید ولی الله فلاحی

بسم الله الرحمن الرحیم به نام خدا

به نام ایران

به نام اسلام

 به نام رهبر انقلاب حضرت آیت الله امام روح الله خمینی.

وصیت من اجرای فرمان خدا، کتاب خدا و قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران است. زندگینامه و کارنامه من، قضاوت ملت ایران به ویژه ارتش ایران است. هیچ آرزوی دوری در این جهان هستی به جز کمال انقلاب و کمال جهاد اکبر ندارم. همسر و فرزندان و پدر و مادر و برادران و خواهرم و برادرزادگان و ... را به خداوند و به ملت ایران می‌سپارم. از همه می‌خواهم مرا ببخشند و من نیز همه را می‌بخشم...»

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:ارتش + شهید فلاحی + کاوشگر روز, ] [ 9:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پشت پرده اغتشاشات خیابانی از زبان جاسوس دوجانبه کوبایی

"رائول کاپوتی" یک شهروند کوبایی است، اما نه یک شهروند معمولی. وی سال‌ها قبل به سیا پیوست. مقامات سیا با پیشنهاد مقدار قابل توجهی پول  و ارایه آموزش های  مورد نیاز از او خواستند تا علیه دولت کوبا دست به اقدامات توطئه‌آمیز بزند. اما در نهایت با شرایطی مواجه شدند که پیش‌بینی آن را نکرده بودند. در حقیقت کاپوتی خود برای سازمان امنیت ملی کوبا کار می‌کرد.
 آمریکاییها این سناریو  را در برخی از کشور ها  از جمله کوبا , ایران  ...به آزمون گذاشته واکثر جاها شکست خورده  ولی عبرت نگرفته و اکنون  نیز با همان فرمول  کشور اکران را دچار  آشوب  داخلی نموده است
پشت پرده اغتشاشات خیابانی از زبان جاسوس دوجانبه کوبایی/بخش اول

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:کوبا + کاوشگر روز, ] [ 9:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تشکر رهبر ی و دکتر روحانی از قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی

در پی قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران،  آقا  و رییس جمهور با صدور پیامی از قهرمانان تیم ملی تشکر کردند. و ما   نیز هم از صمیم قلب  از آنان که صلابت ایرانیان را به رخ کشیدند وملت  را خوشحال کردند متشکریم  و بنده معمولا مسابقات  ورزشی  رادنبال نمیکنم این دفعه حس میهنی  هیجانی شده و  کشتی فرنگی درک کردیم دو موضوع قابل توجه بود  نخست اینکه آن  فردی که میدان داری میکرد به (خاطر خواه) تیم روسیه شبیه تر بود تا  نقش داور,این حکایت هم در  سراسر رفتار و تصمیمات اش کاملا هودا  بود  و  بعدی اینکه روح امید  وموفقیت در وجود جوانان ما موج میزند .و امروزه  این سرمایه عظیمی در دست مسولین   است  آنان می توانند  با این تراکم  انگیزه و روحیه  بالا مسایل مهم داخلی و خارجی  را حل وفصل کنند.  و به امید  یاری بیگانگان  دل خوش نباشند
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:تیم کشتی + تبریک + کاوشگر روز, ] [ 9:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سوءظن؛ محصول مشترک شبکه‌های اجتماعی مجازی

روابط مجازی به دلیل عدم داشتن حریم و خط قرمز و یا حداقل عدم رعایت آن توسط کاربران باعث می‌شود به مرور زمان تبدیل به یک دنیای پرخطر بشود.

شبکه‌های مجازی هر روز هزاران کاربر را به خود مشغول می‌کنند، کاربرانی که آهسته و آرام در فرایندی عجیب استفاده از این ابزار برایشان از یک تفریح تبدیل به اعتیاد می‌شود و به فراخور آنکه اعتیاد از هرنوعی که باشد مخرب است و تاثیر مستقیمش را بر روی خانواده می‌گذارد کاربران این شبکه‌ها نیز در بعدی وسیع‌تر بعد از اعتیاد به این ابزار‌ها در یک فرآیند زمانی میان مدت دچار حالت بی‌خیالی نسبت به امور مهم زندگی می‌شود.

شبکه های اجتماعی


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:شبکه های اجتماعی + سوء ظن + کاوشگر روز, ] [ 9:20 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عکس سرکرده کل "داعش" لو رفت

"أبوبکر البغدادي" رهبر گروهک تروريستي "دولت اسلامي عراق و شام"‌ موسوم به "داعش" تاکنون هيچ تصويري از خود در فضاي مجازي منتشر نکرده است.

 





 

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:داعش + ابوبکر البغدادی + کاوشگر روز, ] [ 11:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

داستان کوتاه دیوانه باهوش…

مردی در هنگام رانندگی، درست جلوی حیاط یک تیمارستان پنچر شد و مجبورشد همان جا به تعویض لاستیک بپردازد.
هنگامی‌که سرگرم این کار بود، ماشین دیگری به سرعت از روی مهره های چرخ که در کنار ماشین بودند گذشت و آن‌ها را به درون جوی آب انداخت و آب مهره‌ها را برد.
 مرد حیران مانده بود که چه کار کند.
 تصمیم گرفت که ماشینش را همان جا رها کند و برای خرید مهره چرخ برود.
 در این حین، یکی از دیوانه‌ها که از پشت نرده‌های حیاط  تیمارستان نظاره گر این ماجرا بود، او را صدا زد و گفت:
 از ٣ چرخ دیگر ماشین، از هر کدام یک مهره بازکن و این لاستیک را با ٣ مهره ببند و برو تا به تعمیرگاه برسی.
 آن مرد اول توجهی به این حرف نکرد ولی بعد که با خودش فکر کرد دید راست می‌گوید و بهتر است همین کار را بکند.
 پس به راهنمایی او عمل کرد و لاستیک زاپاس را بست.
 هنگامی‌که خواست حرکت کند رو به آن دیوانه کرد و گفت:
 خیلی فکر جالب و هوشمندانه ای داشتی.
 پس چرا توی تیمارستان انداختنت؟
 دیوانه لبخندی زد و گفت:
 من اینجام چون دیوانه ام. ولی احمق که نیستم

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:دیوانه باهوش + داستان + کاوشگر روز, ] [ 11:10 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پراید رکورد دار قربانی در رانندگی

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:پراید + قربانی + قاتل + کاوشگر روز, ] [ 11:7 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شهید صیادشیرازی در دوران سربازی

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:صیاد شیرازی + سربازی + کاوشگر روز, ] [ 11:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ساروز وفات حضرت زینب (س) تسلیت باد

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:حضرت زینب + کربلا + کاوشگر روز, ] [ 7:39 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

چند تا جوک و لطیفه از عبدالعزیز و خالد در روز میلاد حضرت علی علیه السلام

  • «عبد العزیز» داشته خرما خیرات میکرده،«خالد» میاد یه مشت برمیداره.«عبد العزیز» میگه:1نفر مرده،اتوبوس که چپ نکرده.
  • «عبد العزیز» به «خالد»  میگه میدونی فرق تو با بز چیه ؟ «خالد»  میزنه زیر گریه قهر میکنه . «عبد العزیز» بهش میگه غلط کردم هیچ فرقی ندارین !!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------

1) عبد العزیز بن عبد الله الراجحی از علمای تکفیری عربستانی است که بیانیه تکفیر شیعیان را صادرکرده است.

2) خالد بن عبد الرحمن العجیمی از علمای وهابی عربستانی است که بیانیه تکفیر شیعیان را صادرکرده است.

درخواست: "غضنفر" که به معنای شیر شجاع می باشد، جهت توصیف وجود مبارک امام علی (ع) در طول سالیان دراز بکار رفته است از جوک‌ها حذفش کنیم.

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:لطیفه + کاوشگر روز, ] [ 7:37 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

BBC از زبان اشاره رهبر ایران می‌گوید

متن پیشِ رو تحلیل BBC از زبان اشاره امام خامنه ای است که پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید!


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:رهبر + خامنه ای + بی بی سی + کاوشگر روز, ] [ 7:36 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

روباه فریبکار لندن در پی القای شکاف در بین مسولین ج.ا.ا

همه ما بایستی در حرف های مان و اقدامات به نحوی اقدام نماییم تا دشمن در این نبرد نرم به ویژه در سوژه یابی اش مایوس سازیم این هوشیاری بر همه لازم است بر مدیران ارشد نظام لازم تر, از دشمن انتظاری نیست ولیکن  در این راستا از دوستان عاشقان به انقلاب اسلامی بیش از این انتظار است


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:روباه پیر + بی بی سی + کاوشگر روز, ] [ 7:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عباس دست طلا، تازه‌ترین کتاب مورد اشاره و تحسین رهبر انقلاب

یکی از تازه‌ترین کتب مورد اشاره و تحسین رهبر معظم انقلاب، یک کتاب جنگی و حماسی نیست؛ یعنی فقط جنگی نیست. بلکه یک کتاب اقتصادی است؛ یک کتاب کار است.

ماجرا از آن‌جا شروع شد که :


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:کتاب برگزیده + رهبر + کاوشگر روز, ] [ 7:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

انسان مومن از زبان خیاط صدیق

افسران - شرح در متن...

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:رجبعلی خیاط + سخن بزرگان + کاوشگر روز, ] [ 7:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ایران هرگز یک برنامه تولید بمب هسته ای نداشته

نسخه غلط در غلط آمریکا از برنامه هسته ای ایران و امروزه شاهد  رونمایی حقیقت ها توسط خودشانیم 

              

ایران هرگز یک برنامه تولید بمب هسته ای نداشته و ما 35 سال است که به سادگی در این مورد دروغ می گوییم، این گزارشی است که یک روزنامه نگار امریکایی ان را فاش ساخته و مورد تهدید وزارت دادگستری واشنگتن قرار گرفت.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:بمب هسته ای + کاوشگر روز, ] [ 7:32 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کاریکاتور روز

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:بمب هسته ای + کاوشگر روز, ] [ 7:31 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بازخوانی اعترافات "ریک فرانکونا" فرمانده آمریکایی محورهای فاو و شلمچه

"نادر طالب‌زاده" مجری برنامه راز، در برنامه تلویزیونی امشب خود، با سرهنگ "ریک فرانکونا" فرمانده آمریکایی محورهای فاو و شلمچه مصاحبه کرد. وی وابسته نظامی ارتش آمریکا در بغداد بود در زمان جنگ ایران و عراق و تخصص وی در حوزه های اطلاعاتی بود و تا آخر جنگ 8 ساله ایران و عراق در جنگ فعال بوده است.


دلیل این مصاحبه برمی گردد به مطلبی که نشریه "فارین پالیسی" در خصوص انتشار اسناد همکاری آمریکا و عراق در بمباران شیمیایی ایران منتشر کرد و از سرهنگ فرانکونا به عنوان شاهد ماجرا در آن مطلب نام برده می شود.

در گزارشی که در فارین پالسی منتشر می شود آقای فرانکونا اعتراف می کند که آمریکا قبل از حمله شیمیایی عراق به ایران از این ماجرا خبر داشته است که در مصاحبه ای که آقای طالب زاده با وی می کند وی از این اعتراف عقب نشینی می کند و می گوید که ما بعد از حمله خبر دار شدیم.

افشاگری سرهنگ آمریکایی از دخالت آمریکا در جنگ ایران و عراق/ عدم مداخله آمریکا باعث پیروزی ایران در جنگ می‌شد


متن زیر مصاحبه آقای طالب زاده با سرهنگ فرانکونا در برنامه راز است:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:شلمچه + فرمانده + کاوشگر روز, ] [ 7:29 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حجاب خانواده وحید شمسایی، آقای گل فوتسال جهان

تلویزیون شب میلاد امام جواد (علیه السلام) وحید شمسایی  آقای گل فوتسال جهان،با 392گل، به همراه خونوادش رو تو یه برنامه از شبکۀ یک نشون داد. چیزی که برام ارزشمندتر از گل‌های شمسایی بود حجاب خوب خونوادش بود. این خونواده ارزشی نبایستی تقدیر بشن؟ اگر موافقین، سلامتی و موفقیتشون صلوات.

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:شمسایی + ححجاب + آقای گل + کاوشگر روز, ] [ 7:28 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یاهو تیتر خبری زد: هزارن نفر از از زنان ایرانی در فیس بوک کشف حجاب کردند

الان رفتم ایمیلمو چک کنم دیدم یاهو تیتر زده: زنان ایرانی در فیس بوک کشف حجاب می کنن! با خودم گفتم، واقعاً مچکریم!

[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:کشف حجاب + کاوشگر روز, ] [ 7:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آیین عروسی اصیل شیراز

[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:عکس زیبا + عروسی شیرازی + کاوشگر روز, ] [ 11:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ایرانی "بمب‌افکن" می‌شود

در بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه توانمندی های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «پهپاد‌های» ایرانی RQ170 به همراه پهپاد RQ170 آمریکایی غنمیتی به نمایش درآمد که همین نمایش شروعی خواهد بود بر کابوس جدید آمریکایی ها چراکه بنا بر اطلاعات کسب شده، سپاه پاسداران قرار است بر خلاف آمریکایی ها که از این هواپیما در حوزه اطلاعاتی و شناسایی استفاده می‌کنند، آن را در حوزه رزمی و به عنوان یک هواپیمای بمب افکن علیه ناوهای آمریکایی بکار بگیرد.

RQ170 ایرانی «بمب افکن» می‌شود/ «زلزال» بارشی شد
 
بازدید رهبر انقلاب از پهپاد آمریکایی غنیمتی و مدل ایرانی RQ170

در جریان بازدید رهبر انقلاب از این پهپاد، یکی از مسئولان نیروی هوافضا طی توضیحاتی گفت: «آمریکایی‌ها عمده مزیت‌های هواپیماهای بدون سرنشین را روی این هواپیما متمرکز کرده‌اند که اگر اهم آن را بشماریم در درجه اول بحث اختفای آن است که اختفای راداری، رادیویی، حرارتی، صوتی، بصری و رسانه‌ای را در حد بالایی در آن رعایت کرده‌اند.

در مرحله اول، بعد از اینکه پرنده به غنیمت گرفته و تسخیر شد ما اطلاع زیادی از معماری داخل، رایانه ها و دیگر اجزای آن نداشتیم. ولی به یکسری حافظه‌ها و هاردهایی که در دسترس بود و می‌شد شناسایی کرد دسترسی پیدا کرده و سعی کردیم در مرحله اول این داده‌ها را بازیابی کنیم. شاید مشابه کاری که بعد از تسخیر لانه جاسوسی انجام شد و سعی کردند آن اطلاعات بازیابی شود اما این کار با چند تفاوت اصلی صورت گرفت.

ما در اینجا حتی جنس اطلاعات را نمی‌دانستیم که باید دنبال چه بگردیم. در اینجا بحث کُدینگ و رمز را داشتیم که به فضل خدا این مرحله را رد کردیم.

دیتایی که در این مرحله استخراج شد، شامل تصاویر ویدئویی و تصاویر فراطیفی بود که حجم زیادی از این اطلاعات را شامل می‌شد. اطلاعات این دو هارد کاملاً شناسایی شد.

RQ170 ایرانی «بمب افکن» می‌شود/ «زلزال» بارشی شد
 
پهپاد آمریکایی به غنیمت گرفته‌شده

مسیر پرواز‌های این هواپیما در 13 مأموریت بوده که هم از افغانستان و هم پاکستان اطلاعات برداشته که اطلاعتش داخل کامپیوتر موجود است.

تدبیر فرمانده نیرو این بود که در کنار این کار، ما مهندسی معکوس را روی سخت‌افزار این پرنده نیز انجام دهیم لذا پرنده‌ای تعریف شد که RQ ایرانی است.

برای رسیدن به آن با توجه به پیچیدگی دینامیک پروازی بایستی یک پرنده با ابعاد کوچکتر تعریف می‌کردیم که ارزان‌تر و ساده‌تر باشد که این کار را انجام دادیم.

تست‌های زمینی‌ را هم انجام دادیم و ان‌شاالله بعد از این نمایشگاه، تست پروازی آن نیز انجام می‌شود.»

 این پهپاد ایرانی قادر خواهد بود کار شناسایی و رزم عمیق را نیز انجام دهد.

این درحالی است که آمریکایی ها از RQ-170 در حوزه شناسایی استفاده می‌کنند اما بنا بر مأموریت تعریف شده سپاه برای مدل ایرانی RQ، از این پهپاد به عنوان بمب‌افکنی رادارگریز علیه ناوهای آمریکایی استفاده خواهد شد.

RQ170 ایرانی «بمب افکن» می‌شود/ «زلزال» بارشی شد
 
پهپاد ایرانی ساخته‌شده از روی RQ170

بنا بر این گزارش، نمونه 15درصد این پهپاد در هفته قبل، تست پرواز را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سال جاری نیز نمونه 40درصد و یک به یک آن به پرواز در خواهد آمد.

به گزارش مشرق، همچنین در جریان بازدید دو ساعته فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران، موشک «زلزال بارشی» نیز رونمایی شد و برای اولین بار به نمایش درآمد.

30 بمب 17 کیلویی در موشک زلزال بارشی به‌کارگرفته شده که این بمبها در فاصله نزدیک به زمین پخش می‌شود و برای زدن باند فرودگاه و تجهیزات پخش شده روی زمین مناسب است.

RQ170 ایرانی «بمب افکن» می‌شود/ «زلزال» بارشی شد

موشک زلزال با سوخت جامد از جمله مهمترین موشک‌هایی است که با برد حدود 300 کیلومتر می‌تواند اهداف و پایگاههای دشمن در اطراف ایران را در فواصل کوتاه مورد هجوم قرار دهد.

برای اولین بار، در رزمایش پیامبر اعظم6 بود که موشک‌های زمین به زمین زلزال از روی لانچرهای 3تایی شلیک شد که این امر شلیک تعداد بیشتری از موشک‌های زلزال در مدت زمان کم را امکان‌پذیر کرده و موجب می‌شود تا تعداد موشک‌های بیشتری برای شلیک در آنِ واحد آماده شوند.

RQ170 ایرانی «بمب افکن» می‌شود/ «زلزال» بارشی شد
 
شلیک راکت زلزال از لانچر 3تایی در رزمایش پیامبر اعظم6

 در رزمایش فوق، تعداد 9 فروند از این موشک‌ها به صورت همزمان از روی لانچرهای 3تایی شلیک شدند.

حالا با نصب سر جنگی های بارانی بر روی موشک زلزال که در بازدید رهبری به نمایش درآمد، این موشک که بنا بر اعلام قبلی، به لحاظ دقت در انهدام اهداف نیز ارتقاء چشمگیری یافته، توانایی انهدام طیف متنوعی از اهداف را به دست آورده است.

این نوع کلاهک محوطه نسبتاً گسترده‌ای را در زمان فرود مورد اصابت قرار می‌دهد.

RQ170 ایرانی «بمب افکن» می‌شود/ «زلزال» بارشی شد
 
گرافیک لحظه جدایش بمبهای بکارگرفته شده در موشک زلزال بارشی


در حقیقت کلاهک بارانی برای انهدام یک هدف واحد طراحی نشده بلکه برای آسیب رسانی به محوطه ای از اهداف پراکنده استفاده می‌شود.

بنا بر گفته یکی از فرماندهان نیروی هوافضای سپاه، موشک «زلزال بارشی» هم از لحاظ عملیاتی و هم به لحاظ اقتصادی با 36 راکت زلزال برابری می‌کند.

[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:تجهیزات نظامی + دفاع + کاوشگر روز, ] [ 11:20 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دربند تهران سال 1325

دربند تهران

[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:دربند تهران + عکس قدیمی + کاوشگر روز, ] [ 11:19 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

از عدالت الهی سخن می گوید

 

 
و برای گرسنگی کودکان آفریقا دعا میکند

 
و از عدالت الهی سخن می گوید
[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:پاپ + گرسنگان آفریقا + کاوشگر روز, ] [ 8:58 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

وحشت دزدان دریایی از تکاوران کلاه‌سبز ایران

دزدان دریایی در آب‌های آزاد وقتی پرچم ایران را روی کشتی‌ای می‌بینند وحشت به جانشان می‌افتد. تکاوران کلاه‌سبز روی عرشه کشتی‌های نظامی و حتی کشتی‌های باری و ماهیگیری در آماده‌باش هستند. شاید بارها شنیده باشید که دزدان دریایی به کشتی‌های تجاری یا نفتکش‌ها حمله کرده‌اند و آن‌ها را به تصرف خود درآورده‌اند ولی در مدت زمان بسیار کوتاهی تکاوران نیروی دریایی ارتش موفق به باز پس‌گیری شناورها شده‌اند.

به نوشته ایران، جزئیات آزادسازی این شناورها از زبان تکاوران بسیار جالب بوده و جزئیات آن شاید باورنکردنی باشد. آنان برای رهایی کشتی‌های دزدیده شده از سوی دزدان دریایی ساعت‌ها و حتی روزها مبارزه  و سرانجام به پیروزی شیرینی دست پیدا می‌‌کنند.ناخدا سوم- سرگرد- «سیدمحمد حسینی مقدم» فرمانده مرکز آموزش جنگ‌های آبی و خاکی در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل که در چندین عملیات برای رهاسازی شناورهای دزدیده شده شرکت داشته گفت‌وگویی خواندنی با خبرنگار شوک داشته است.

چند سال می‌شود در نیروی دریایی خدمت می‌کنید؟

من 15 سال پیش به استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمدم و از سال 86 نیز به عنوان تکاور دریایی مشغول به خدمت هستم.

تاکنون چندبار به مأموریت‌های فرامرزی اعزام شده‌اید؟


چهار بار با ناوهای جنگی و اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتی به مأموریت در اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای سرخ اعزام شده‌ام.

چند بار با دزدان دریایی روبه‌رو شده‌اید؟


در دو مرحله با دزدان دریایی روبه‌رو شده‌ام؛ یک‌بار در تابستان سال 91 و در ابتدای خلیج عدن بود و یک‌بار نیز در شمال اقیانوس هند و زمانی که دزدان دریایی قصد حمله به کشتی ماهیگیری را داشتند.

از جزئیات این عملیات‌ها می‌گویید.


در نخستین رویارویی با دزدان دریایی من و سایر تکاوران تحت عنوان اسکورت در یک نفتکش حضور داشتیم، هوا رو به روشن شدن بود که متوجه حضور 11 قایق و یک لنج ماهیگیری در مسیر حرکتمان شدم. این صحنه برایم غیرعادی بود و احتمال دادم  آنان دزدان دریایی هستند که در پوشش ماهیگیران محلی قصد حمله و تصرف کشتی را دارند.

از همکارانم خواستم سریع پشت تیربار و تجهیزات دفاعی حاضر شوند و آرایش ویژه به خود بگیرند. شرایط حساس و بحرانی بود زیرا شلیک به سوی نفتکش احتمال انفجار را در پی دارد. بنابراین حواسمان به همه تحرکات بود و با نزدیک شدن آنان و نخستین شلیک از سوی دزدان دریایی، پاسخ آنان با آتش سنگین داده شد و بلافاصله از ترس پا به فرار گذاشتند و ما نفتکش را بدون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی به مقصد اسکورت کردیم و در دومین درگیری بنابر درخواست یک کشتی مجهز ماهیگیری کشورمان که می‌خواست به صید ماهی تن در منطقه‌ای که امنیت بسیار پایینی دارد برود، تیمی از تکاوران به فرماندهی من در آن کشتی حاضر شدیم.

وحشت دزدان دریایی از تکاوران کلاه‌سبز ایران

هنوز چند روزی از فعالیت این کشتی نگذشته بود که دو قایق و یک لنج ماهیگیری به ما حمله کردند و با شلیک به سوی کشتی قصد تصرف آن را داشتند. آن‌ها اطلاع نداشتند که نیروهای تکاور و آماده داخل کشتی هستند. به هر ترتیب با شجاعت تیم تکاوری موفق به فراری دادن دزدان دریایی شدیم و این کشتی نیز به سلامت پس از صید به کشورمان بازگشت.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:نیروی دریایی + تکاور + کلاه سبز + کاوشگر روز, ] [ 8:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]